Ερωτεύτηκα έναν κήπο μαγεμένο!

Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά. Αλήθεια! Και να πως ξεκίνησε η όλη ιστορία.
Πριν από λίγες  μέρες έδινε παράσταση ρυθμικής γυμναστικής η ανιψιά μου Τατιανή. Εκεί που καθόμουν στην αυλή του σχολείου ακούω την ξαδέρφη μου να μου λέει: «Γύρνα πίσω σου και κοίτα ψηλά». Γυρνάω και βλέπω τον ξάδερφο μου να με χαιρετάει από την ταράτσα της πολυκατοικίας τους. Η οποία σημειωτέον είναι σχεδόν κολλητά με το δημοτικό σχολείο. Τότε μου μπήκε η ιδέα να ανέβω στην ταράτσα να βλέπω καλύτερα την παράσταση γιατί κάτω δεν έβλεπα σχεδόν τίποτε.

Και άλλοτε είχα ανέβει στην ταράτσα. Για μένα ήταν μια μουντή και άχρωμη ταράτσα.  Για τον ξάδερφο μου ήταν το μόνιμο καταφύγιο του.
Η πρόσκληση έγινε, την αποδέχτηκα και τότε ήταν που μου ήρθε κεραμίδα. Όταν αντίκρισα την ταράτσα έπαθα σοκ. Ήταν ένας ολάνθιστος παραδεισένιος κήπος!

Τον ερωτεύτηκα κατευθείαν. Περιττό να σας πως ότι δεν πρόσεχα στην παράσταση. Το μυαλό μου και η καρδιά μου ήταν στον κήπο.  Ανέκαθεν είχα αδυναμία στις γλάστρες, στις πρασινάδες, στα δέντρα. Το θέαμα όμως του κήπου με ξεπέρασε. Ζήλεψα τον ξάδερφο μου. Ήτανε γεμάτο όμορφες γωνιές ιδανικές για διάβασμα. Τον πρώτο μου μεγάλο έρωτα. Είχε απόλυτη ησυχία και το μόνο που άκουγες ήτανε πουλιά να κελαηδούν. Ο ξάδερφος μου το κατάλαβε.

Σε δυο μέρες με πήρε τηλέφωνο. «Βγες στο μπαλκόνι σου». Βγαίνω και βλέπω ένα κλειδί να προσγειώνεται στα πόδια μου και τον ξάδερφο μου να χαμογελά. Ήταν το κλειδί του παραδείσου!
«Τώρα είσαι ανεξάρτητη. Θα ανεβαίνεις όποτε θέλεις και όσο θέλεις χωρίς να δίνεις λογαριασμό σε κανένα». Περιττό να σας πω πως γέμισε η γειτονιά από τις τσιρίδες μου.
Ερωτεύτηκα έναν κήπο μαγεμένο. Είναι ο δικός μου μυστικός κήπος. 

Τώρα αν θέλετε να έρθετε δε θα σας πω όχι. Θα σας κεράσω λεμονάδες και θα μου πείτε αν έχω άδικο!


Ορίστε μερικές φωτογραφίες αν και πιστεύω πως αδικείται γιατί δε μπορεί να εκφραστεί το μεγαλείο του!







  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Mia said...

Πανέμορφος ο κήπος στην ταράτσα. Μπράβο στον ξάδερφό σου.

Βιβή said...

Ευχαριστούμε πολύ! Ναι Μία μου. Είμαι τυχερή που έχω τέτοιο ξάδερφο!

Funky Monkey said...

Παράδεισος! Τέτοιες μικρές οάσεις δροσιάς και χαλάρωσης μέσα στο γκρίζο της πόλης πώς να μην τις εκτιμήσεις... Μπράβο του για όλα όσα έφτιαξε εκεί. Να τον χαρείτε! :)

Βιβή said...

Ευχαριστούμε πολύ!! :) και όταν δεν είμαι εκεί ο κήπος με καλεί..:)

LitsArt said...

μπράβο στον ξάδερφο!
υπεροχος!

Βιβή said...

Ευχαριστούμε πολύ Λίτσα! <3

Post a Comment