Πρώτη στάση: Βιβλιοθήκη!



Το Καλοκαίρι μας έφτασε ζεστό ζεστό και μαζί του αρχίσαμε να ψάχνουμε ιδέες για το πώς θα το περάσουμε. Ευτυχώς έχουμε την Καλοκαιρινή εκστρατεία που αρχίζει σε λίγο στις βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα. Παλαμάκια xxx. Η προετοιμασία άρχισε στη βιβλιοθήκη μας, συναντήθηκαν οι εθελοντές, τα προγράμματα δόθηκαν και στις 15 Ιουνίου πρώτα ο Θεός ξεκινάμε! Με μια λαμπρή γιορτή στο Κέντρο Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος. Η φετινή Καλοκαιρινή εκστρατεία έχει τίτλο "Από σημείο σε σημείο". Στις βιβλιοθήκες λοιπόν ψάχνουμε, ανακαλύπτουμε, ζωγραφίζουμε, φωτογραφίζουμε διαφορετικά σημεία και φανταζόμαστε τις περιπέτειές μας αυτό το καλοκαίρι από σημείο σε… σημείο.  Ανυπομονώ και μετρώ τις μέρες αντίστροφα!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

26 comments:

Funky Monkey said...

Καλώς βρεθήκαμε Βιβή και καλώς όρισες στη γειτονιά των ιστολογίων!
Υπέροχη η πρότασή σου, με το καλό να ξεκινήσετε. Αγαπώ το βιβλίο απίστευτα και χαίρομαι όταν μαθαίνω για τέτοιες δράσεις που προάγουν τη φιλαναγνωσία σε μικρούς και μεγάλους.
Να είσαι καλά, θα τα λέμε! :)

Βιβή said...

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για το ποδαρικό που μου έκανες! Εννοείται θα τα λέμε! Να περνάς όμορφα :)

Maria said...

Καλώς σε βρήκα και καλώς ήρθες στην όμορφη γειτονιά μας!!! Εύχομαι καλορίζικο το σπιτάκι σου και να είναι πάντα γεμάτο από όμορφες περιπέτειες!!! Καλή συνεχεία!!!

Βιβή said...

Γειά σου Μαρία! Σ ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια και για τη στάση σου στο σπιτικό μου! Θα τα λέμε;)

Katrina said...

Χάρηκα που σε βρήκα και καλωσόρισες στην γειτονιά Βιβή μου!!!!! πολύ όμορφα όλα αυτά που διάβασα καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!!!

Βιβή said...

Γειά σου Κατερίνα! Σε ευχαριστώ πολύ! Καλώς σε βρήκα και γω! Θα τα λέμε :)

Δημιουργία said...
This comment has been removed by the author.
Δημιουργία said...

Καλωσορισες

Δημιουργία said...

Συνεχίζω, καλωσόρισες στην μπλογκογειτονια ,εύχομαι ότι καλύτερο στο σπιτάκι σου:)

Βιβή said...

Γεια! Ευχαριστώ πολύ και αντεύχομαι χαρούμενες δημιουργίες και σε σένα!!

Βιβή said...

Καλώς σε βρήκα! :)

LitsArt said...

καλώς σε βρίσκω!
καλορίζικο το blogοσπιτάκι σου!!!
καλή επιτυχία στην καλοκαιρινή σας εκστρατεία!

Βιβή said...

Γεια σου Λίτσα! Καλώς ήρθες :) Σε ευχαριστούμε πολύ και αντεύχομαι πάντα μπολική δημιουργική ανησυχία να έχεις!!

Vasia B said...

Γεια σου Βιβή! Πολύ όμορφο το blog σου! Ελπίζω να διαβάσουμε και άλλες ωραίες αναρτήσεις σου:D

Βιβή said...

Γεια σου Βάσια! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια! Σε ακολουθώ :)

αχτίδα said...

Καλημέρα γλυκιά μου, η μπλοκογειτονιά μας γίνεται πλουσιότερη με νέο "αίμα" και σε διαβεβαιώ ότι ήμαστε καλοί ..γείτονες!Εδώ θα βρεις "σπίτια" όπου θα μάθεις πράγματα,θα θαυμάσεις, θα χαρείς , θα μοιραστείς, θα κλάψεις και θα γιορτάσεις. Σε ένα μήνα κλείνω..10 ολόκληρα χρόνια εδώ και παίρνω δικαίως το τίτλο της ..γιαγιάς εδώ όπου βρήκα όλα όσα σου είπα πιο πριν.Να σου συστήσω να βάλεις δίπλα από τα gagets της google μέιλ παρακολούθησης ώστε να γραφούν όσες θέλουν ( πχ..εγώ) και να παρακολουθούν κάθε φορά τα όσα γράφεις!Καλώς ήρθες γλυκιά μου!

Βιβή said...

Γεια σου Αχτίδα μου! Αχ, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα ζεστά σου λόγια και για τις συμβουλές σου!! Τίόμορφα πράγματα μου λες! Ευχαριστώ πολύ :)

Βιβή said...

Καλώς σε βρήκα!! :)

Κική Κωνσταντίνου said...

Καλώς βρεθήκαμε Βιβή μου! :)

Βιβή said...

Γεια σου Κική μου! Καλώς βρεθήκαμε! :)

Mia said...

Καλώς όρισες στη μπλογκογειτονιά, Βιβή μου. Κι εγώ νέα γειτόνισσα είμαι. Τώρα που βρεθήκαμε όμως, θα ανταλλάζουμε επισκέψεις. Σε φιλώ.

Βιβή said...

Γεια σου Μία μου! Καλώς σε βρήκα! Φυσικά και θα ανταλλάζουμε επισκέψεις ;) Σε ακολουθώ. Φιλάκια πολλά :)

Κασσιανή Πουλιάνου said...

Πολύ γλυκό το ιστολόγιό σου. Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή δύναμη!!!

Βιβή said...

Κασσιανή μου σ'ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια! Τα αισθήματα είναι αμοιβαία! Φιλιά πολλά :)

Bliss seeking mom said...

Καλή αρχή σου εύχομαι Βιβή!! Νέα και εγώ blogger, χαίρομαι πολύ που σε γνωρίζω!! Ανυπομονώ για τις αναρτήσεις σου!
Φιλιά
Χρυσή

Βιβή said...

Γεια σου Χρυσή! Σ ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σου λόγια! Καλώς ήρθες! Θα τα λέμε :)

Post a Comment